lördag

tråkkK.

idag vakna jag upp brevid robin , vid 12 åkte jag pappa camilla syster och dennis in till ringen , vi mötte upp johan som precis slutade jobbet. vi tog färgan till grönan där vi gick och åt , hade femkamp , åkte typ 3 saker hah. as onöldigt jag och dennis hade åkband lixsom men har röttna som fan på grönan även fast jag inte vart där på 2 år :O
sen åkte vi hem till oss så gick jag och dennis och handla så blev det grillat till middag, senare vid 10 hoppa jag på bussen alicia malin john johanna och erik satt på vi åkte hem till ngn kille som hade fest men vi drog typ efter en kvart. KULKUL -.-  va fett otaggad så jag åkte hem medans dom andra åkte vidare ngn stans ?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0