lördag

Igår vid 9 tiden åkte jag och malin till handen , vi skulle möta ellinor och kimmen och dom , på bussen sitter massa 20åringar typ som skulle på fest i midgård , och frågade om vi skulle med dom , hah men då ringer john och frågar om vi ville följa med på fest vid difplan , så vi gör det för roligare å va med folk man känner istället för massa randomz :) när vi kommer dit så fick jag typ en liten chock , sofia i min klass va där , va typ rätt så korkat där , lixom en disco lampa på golvet , wohhoo :) men vi va tvungna och dra så vi drog till siba för att träffa kimmen och dom , sen efter lite tjat åkte vi hem till robin hedingby och va där , malin deckade och vi glömde henne där , haha i ett larmat hus. Fett jobbigt om hon hade fått för sig å typ gå upp eller röra sig, haha. Åt en korv i brandvbergen , va fett gott , sen tog vi bussen till handen och där gjorde vi typ inget , john och erik hittade typ ett busskort med ett leg och bankomatkort , dum som han e hade han koden uppskriven , så jag och erik trallade ner till handen och skulle testa om de gick å ta ut ngt , men de va ingen teckning , alltså spärrat :( Sen drog jag hem , kom hem vid halv 3 utan lilla malin haha ! / alicia the one and onlyyy




Kommentarer
Postat av: Malin Westén

Sv: Det är jag inte så säker på, men shortsen såldes i alla fall i en butik i Stockholm. :)

2009-05-11 @ 23:44:32
URL: http://malinwesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0